idanorthcamp

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Ida Northcamp - 31 mars 2014 21:11

Nej, de är inte lätt att uppdatera en blogg. 
Jag har nästan aldrig något att göra på SS. Bara att hänga med kompisar.
Det är inga uppdrag på SS för mig. O jag vill inte skriva om att jag varit med kompisar hela tiden, man vill ha lite roligare inlägg. 
Jag ber om ursäkt om vissa tycker de är mitt fel, för jag vet inte riktigt vad jag ska göra med min blogg.
Jag kommer säkert uppdatera imorrn eller nångång i veckan, hur jag ska göra. Jag vill inte stänga ner min blogg, men har inte mycke tid att skriva på min blogg. Jag försöker, jag lovar verkligen. Jag vet bara inte hur jag vill göra.
Jag hoppas vissa förstår,

                                                  Det är inte lätt.



Ha en bra dag, så ses vi någon gång i veckan eller imorrn.
Ida

Presentation


Hejsan!
Jag heter Ida Northcamp och spelar StarStable.
Den här bloggen handlar såklart om mig o mina hästar på StarStable :)
Ses sen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards