idanorthcamp

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Ida Northcamp - 2 februari 2014 19:08

Hej på er...
Idag så upplöstes den finaste klubben WR. Det ända jag hörde om det var att det var några som hade bråkat i klubben, som slutade med att klubben upplöstes. Jag tycker att dom som bråkade med varandra, fick sitt straff. Och om ni ser det här, gjorde ni ett stort misstag. Jag stog i den där kön, och ville så gärna börja i den klubben. 
Det här är det senaste dom skrev på bloggen:
 
Jag kommer också att älska dom, för dom tog ansvar för en sån stor klubb.
Många älskade dom, och kommer alltid att göra det. Dom gjorde så att alla hade roligt.
Nu kommer tyvärr ganska många bli klubblösa, men det finns fler klubbar att bli medlemma i c:
Tack WR för att ni fanns och gjorde så att alla mådde bra. Ibland måste man gå vidare.
Nu ska jag sluta skriva och spela lite!
Kram på er <3

Av Ida Northcamp - 2 februari 2014 15:38

Såg nyss på Amanda Lightfields instagram, och såg det här :o

Det här får inte hända! Jag står i kö i WR, o vill sååååå gärna börja där.
Jag hoppas hon tänker om och inte upplöser klubben, för hon har verkligen lyckats med den här klubben. Jag skulle inte kunna göra det.
Ville bara informera er, skriver mer ikväll :) Kram <3

Presentation


Hejsan!
Jag heter Ida Northcamp och spelar StarStable.
Den här bloggen handlar såklart om mig o mina hästar på StarStable :)
Ses sen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards