idanorthcamp

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Ida Northcamp - 6 februari 2014 20:04

Nu så slutade dom här 4 proven och jag kommer bli mer aktiv i bloggen!
Det har varit mycket den här veckan, så jag har inte hunnit skriva något på bloggen. 
Jag har varit inne på SS med mina kompisar och haft jättekul! Men är vääldigt besviken på den nya uppdateringen på SS! Jag trodde att man kanske kunde få rida runt  i hästön, men det var ju bara att skicka dit dom. Jag tycker inte heller om det där med nya global, det är jobbigt att man måste springa till något ställe bara för att skriva i global!
Jag vill att dom fixar om det där, så att man kan skriva i global var som helst.
Jag har loggat ut från SS och tror jag inte orkar logga in något mer. Är ganska trött och ska upp tidigt imorrn!
Jag skriver mer imorrn, så vi ses!
Kramar från mig <3

Presentation


Hejsan!
Jag heter Ida Northcamp och spelar StarStable.
Den här bloggen handlar såklart om mig o mina hästar på StarStable :)
Ses sen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards