idanorthcamp

Alla inlägg under februari 2014

Av Ida Northcamp - 1 februari 2014 18:12

Idag har Johanna och jag levlat våra hästar! Jag har red runt med Summercake ganska länge, men fick henne att gå upp i level 8! Hon håller på att bli lite snabbare, så det är ganska bra :) Jag vill ju använda andra hästar på champ o sånt,inte bara Angeldancer.
Sen tänkte jag att Icedream aldrig varit i JS, så jag tog med honom till JS och Johanna hängde med! Vi har bara vart där en liten stund, men tror att Icedream är ganska nöjd över att vara där :)
 
Här står vi och kollar mot JS, tycker faktiskt om bilden ganska mycket på nått sätt. Den är så färgglad! Och jag älskar färger xD
Imorrn ska jag levla min andra häst, Starshadow :)
Skriver mer imorrn eller ikväll! c:
Kram! <3

Presentation


Hejsan!
Jag heter Ida Northcamp och spelar StarStable.
Den här bloggen handlar såklart om mig o mina hästar på StarStable :)
Ses sen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards