idanorthcamp

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Ida Northcamp - 6 januari 2014 22:21

Hej på er!
Som ni kanske inte vet älskar jag att spela sims! :D
Jag har 23 sims spel, så jag vill gärna ha med lite sims på bloggen :) 
Men mest kommer bloggen att handla om StarStable, så oroa er inte :D
 
Jag visste inte vilken bild jag skulle ta, så jag tog på när min sims har en möhippa xD
Kommentera gärna om ni vill att det bara ska vara StarStable, då slutar jag med att ha med sims på bloggen :)
Vi ses, ciao! <3
Kramar från alla! xD <3

Av Ida Northcamp - 6 januari 2014 22:03

Idag så vann jag och Starshadow en utställning i klubben Strong Feathers. 
(Klubbens blogg: Strongfeathers.blogg.se )
Här kommer två bilder på utställningen! :)
 
Här är jag på utställningen :) Jag var utklädd till en morot :D
 
Här utser som vinnaren :D (Man kan inte skriva mitt efternamn xD)
Jag har inte varit inne så mycket idag, därför var det inte så mycket att skriva om!
Ses! <3

Kramar från mig och mina hästar <3
 

Av Ida Northcamp - 6 januari 2014 00:26

Heeej!
Idag har jag haft det jättekul med mina kompisar! 
Och så skaffade jag en helt ny häst, en arab :D Den heter Starshadow.
   
En bild på Starshadow, han är såå söt :D Men nästa gång jag köper häst, ska det bli färg!
 
Spelade med min syrras gubbe idag, och fick den här bilden xD
 
Här är Johanna och Lovisa. Vi står på taket och chillar :D 
Men jag har oxå varit med Ellen och Elisabeth, mina BEBBOS! <3
(Ellens och Elisabeths blogg: Sweetland.bloggplatsen.se )
(Johannas blogg: Johannahighwood.blogg.se )
Jag har haft en toppen dag med alla i vår klubb!
Ses sen :3
Kramar från mig och mina hästar :D
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag heter Ida Northcamp och spelar StarStable.
Den här bloggen handlar såklart om mig o mina hästar på StarStable :)
Ses sen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards