idanorthcamp

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Ida Northcamp - 31 januari 2014 20:05

Jag försöker verkligen göra inlägg på bloggen, men ibland glömmer jag bort!
I skolan är det ganska mycket för mig just nu, jag ska ha mina första NP den här veckan som kommer.
Jag har varit inne på SS varje dag, för att hänga med kompisar, men ibland blir det lite sent och jag inte hinner lägga in några inlägg på bloggen. Jag har tagit bilder på SS för att jag visste att jag behövde lite bilder att visa för er!
Jag har oxå det dåligaste internetet som finns, så det tar ganska lång tid att ladda upp bilderna xD
Imorrn får jag bättre internet, och då är det helg, så då kan jag ladda upp bilderna jag skulle göra!
Förlåt igeeeeen (Jag lovar att verkligen försöka att lägga upp inlägg på bloggen!) och vi ses!
Kram på er :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag heter Ida Northcamp och spelar StarStable.
Den här bloggen handlar såklart om mig o mina hästar på StarStable :)
Ses sen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards