idanorthcamp

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Ida Northcamp - 12 januari 2014 16:13

Förlåt för att jag inte har skrivit något på bloggen.. Har hafy skola och var hemma hos min pappa den här helgen!
Men jag har varit inne på StarStable, med Janne :D (Johanna Highwood)
Så jag tänkte att jag skulle berätta lite om helgen :D
 
Här är jag, i FG.
När jag tog fotot, tänkte jag på hur forever alone FG är, ingen är ju där typ! Så jag var lite i FG på lördag morgon. Ingen var inne, så det vara bara jag typ där xD

 
I fredags när jag kom hem från skolan gick jag upp på taket Silverglade :D 
Kommer inte ihåg om jag var där med någon xD


   
Det här är jag och Janne när vi var uppe på kvällen och tog på oss det fulaste som vi hade xD
Vi festade lite på FP och täntade oss ganska mycket. Jag skrev typ töntiga saker hela tiden!
Jag har haft jättekul den här helgen, men jag har mest varit med min lillasyster :D
Förlåt igen för att jag inte skrivit något, jag har haft fullt upp! 
Kram från mig <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag heter Ida Northcamp och spelar StarStable.
Den här bloggen handlar såklart om mig o mina hästar på StarStable :)
Ses sen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards