idanorthcamp

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Ida Northcamp - 26 januari 2014 14:38

Jag mår bättre och håller på att lösa vissa saker, så det går bra :)
I helgen har jag pratat med Frida Goldknight ( Fridolf ) och Johanna Highwood ( Janne ).
Jag har haft jättekul med dom och det roligaste var ju att....
 
JANNE HAR SKAFFAT SIN ARAB, SOM NU HETER NOVA <3
Janne har tjatat på den där hästen så länge, så jag nästan tröttnade! 
Som ni kanske ser, så har vi lämnat Strong Feathers på grund av att dom inte var lika aktiva och dom kom inte till någon av eventen :( Så jag, Fridolf och Janne har gjort en egen klubb som heter South Presidents! Jag trodde jag alltid skulle vara medlem i Strong Feathers för att det var så roligt, men Janne sa "Man måste gå vidare i livet".. Dramatisk men sant. Men jag är glad att få vara med i klubben och vi har just nu 15 medlemmar!
Vi har en blogg, som ni gärna får läsa som heter southpresidents.weebly.com
Besök den! 
Ni får också breva mig om ni söker klubb, så får ni bli medlemma i våran klubb!
Nu har jag skrivit för mycket, men vi ses!
Kramar från mig :D <3
 
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag heter Ida Northcamp och spelar StarStable.
Den här bloggen handlar såklart om mig o mina hästar på StarStable :)
Ses sen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards