idanorthcamp

Alla inlägg under januari 2014

Av Ida Northcamp - 6 januari 2014 00:26

Heeej!
Idag har jag haft det jättekul med mina kompisar! 
Och så skaffade jag en helt ny häst, en arab :D Den heter Starshadow.
   
En bild på Starshadow, han är såå söt :D Men nästa gång jag köper häst, ska det bli färg!
 
Spelade med min syrras gubbe idag, och fick den här bilden xD
 
Här är Johanna och Lovisa. Vi står på taket och chillar :D 
Men jag har oxå varit med Ellen och Elisabeth, mina BEBBOS! <3
(Ellens och Elisabeths blogg: Sweetland.bloggplatsen.se )
(Johannas blogg: Johannahighwood.blogg.se )
Jag har haft en toppen dag med alla i vår klubb!
Ses sen :3
Kramar från mig och mina hästar :D
 

Av Ida Northcamp - 4 januari 2014 17:17

Haha, ville lägga ut två bilder på mina kompisar bara, dom är bara sååå söta :D
   
Här är Ellen Underland, Elisabeth Sweetstar och Johanna Highwood :)
 
Här är en till, men då försvann Ellen på något sätt xD
Även om vi bara va lite, så hade jag skit kul :D
See u later <3
 

Av Ida Northcamp - 4 januari 2014 12:37

Hej!
Nu på morgonen började det med lite frukost i Jarlaheim.
Jag var först o red lite med Angeldancer och shoppade lite :)
   Här sitter jag och dricker lite kaffe :)
   Angeldancer hoppar över ingenting xD
Aja, vi ses väl! Jag ska vara i Jarlaheim hela dagen.
SKriver lite ikväll :)
Kramar från mig och Angeldancer <3

Av Ida Northcamp - 4 januari 2014 00:49

Den här tjejen har ridstrumpor, som jag älskar!
Jag gillar hur dom har gjort med Starbucks på Starstable, det är bara så gulligt!
Ville bara skriva det lite snabbt :)
Kram från mig <3

Av Ida Northcamp - 4 januari 2014 00:03

Hejsan!
Jag heter Ida och spelar spelet StarStable online.
På min blogg kommer jag lägga upp bilder på vad jag gjort. Eller så blir det ett vanligt inlägg :)
Jag har tre hästar:
     
Jag vet att ni kanske tycker det är löjligt att jag bara har 3 hästar, men det räcker för mig :)
Jag hoppas att du läser min blogg och tycker om den!
Kramar från mig och mina hästar <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag heter Ida Northcamp och spelar StarStable.
Den här bloggen handlar såklart om mig o mina hästar på StarStable :)
Ses sen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards